Route:
  1. Home
  2. Steun Invitee

Met jouw steun kunnen wij andere steunen

Invitee is vrijwel volledig afhankelijk van sponsoring, giften en donaties van particulieren en organisaties. Alleen met deze steun kunnen wij mensen met kanker en hun naasten een warm welkom bieden. Jouw donatie stellen wij daarom bijzonder op prijs!

Dit kan door een eenmalige donatie, maar je kunt je ook als Sponsor of Vriend aan onze stichting verbinden.

Doneer een bedrag

Ontdek onze sponsorpakketten

Je kunt onze stichting ook structureel steunen door sponsor te worden. Speciaal hiervoor hebben wij een aantal sponsorpakketten samengesteld.

Past wat jij voor ogen hebt niet binnen een van de pakketten? Dan gaan wij uiteraard graag met je in gesprek om jouw sponsoring verder invulling te geven. Stuur een mail naar info@stichtinginvitee.nl en wij nemen contact met je op.

SponsorpakketGoud sponsorZilver sponsorBrons sponsorVriend van Invitee
Per jaar> € 1.000,=€ 500,=€ 200,=€ 50,=
Vermelding op onze website
Vermelding met logo en doorlink op onze website
Ruimte in persberichten
Twee kaarten voor ons jaarlijks Benefiet diner

Download overzicht

In actie voor Invitee?

Wil je Invitee steunen met een sponsoractie?

Laat het ons weten, wij denken graag met je mee.

Stuur je bericht naar info@stichtinginvitee.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Doneer een bedrag

Stichting Invitee is aangesloten bij brancheorganisatie IPSO